Эрнст Юнгер как лицо Консервативной Революции (Ч. 1)

Эрнст Юнгер, никогда не величавший себя «консервативным революционером» и даже отпускавший критические реплики в адрес этого словосочетания, одновременно занимает важное, если не центральное место в «первой десятке» теоретиков Консервативной Революции (далее КР. – прим....
Читати далі →

Ще один з тисячі писків про чистоту міста

  Сьогодні проходив повз пам’ятник Францу Йосифу, що стоїть в скверику навпроти СБУ (м. Чернівці). Всі, хто живе поряд або ж йдуть цією дорогою вранці на роботу чи деінде, звикли до брудних, бородатих дядьків, котрим скверські лавочки вже давно стали ліжками. Проте цього ранку мене врази...
Читати далі →

«Людина особливого типу» в консервативній революції (на прикладі Анарха Юнґера та правого анархіста Еволи) (Ч. 2)

Комізм цієї ситуації у тому, що подібна доля спіткала й самого Еволу.

Так, «деяким дослідникам творчості Юліуса Еволи – зокрема, перекладачу його книжок на французьку мову і глибокому знавцю праць і життя Еволи Філіпу Байє – здавалося, що «Язичницький Імперіалізм&...
Читати далі →

«Людина особливого типу» в консервативній революції (на прикладі Анарха Юнґера та правого анархіста Еволи) (Ч. 1)

Для філософсько-політичних «маніфестів» теоретиків консервативної революції (далі КР) є визначальною така фразеологія, як «новий людський тип», «людина особливого складу», «нова людина» тощо.

Й не дивно, адже широкий ідеократичний рух КР як ...
Читати далі →

Консервативна Революція в контексті феномену критики справа

Термін «критика справа» ми розуміємо у тому сенсі, в якому його використав Юліус Евола у творі «Фашизм: критика справа» («Критика фашизму: погляд справа»).

Сам термін, як протест проти приватизації критичної функції лівим крилом політичного спектру, одн...
Читати далі →

Оновлення Оруела для епохи політичної коректності

… Джеєшу належить зробити вибір між Сходом і Заходом. І він відчуває свій зв’язок зі Сходом, відчуває його красу, шарм та привабливість. Навіть в кінці роману Хантер пропонує летіти з ними. Посилює цей вибір і особистісний фактор жінки. Спочатку Джеєш зустрічає Сенді, типову американку, у якої проми...
Читати далі →

Інакодумство на Сумщині. Закінчення

Десь приблизно з середини 60-х років, тобто часів завершення хрущовської доби «ліберального комунізму», масові судові переслідування за інакодумство спадають і в діях органів держбезпеки панівного значення набуває практика профілактування (офіційного попередження). Суть профілактувавння полягала в т...
Читати далі →

Інакодумство на Сумщині. Продовження

У зв’язку з арештом Івана Дзюби в 1972 році, потрібно вказати й на високоморальний вчинок відомого перекладача родом з міста Кролевця Миколи Лукаша, який запропонував відсидіти термін ув’язнення замість цього відомого українського дисидента. М. Лукаш відмовився забирати заяву, яку надісл...
Читати далі →

Інакодумство на Сумщині. Продовження

У Сумах невідомими були також здійснені написи від імені НТС на стінах будинків та парканів в ніч на 22 квітня (день народження В. Леніна) 1962 року . А художник з Конотопу Павло Ганзін в 1964 році навіть намагався встановити зв’язки з НТС. Він також виготовляв та розповсюджував від імені НТС ...
Читати далі →

Інакодумство на Сумщині

Після смерті Йосипа Сталіна (5 березня 1953 р.) й поступової лібералізації політичного режиму в ході зміцнення влади Микитою Хрущовим, особливо після ХХ з’їзду КПСС, настає новий період в історії Cовєтського Союзу, який з легкої руки письменника Іллі Еренбурга дістав назву періоду «відли...
Читати далі →